Pre firmy

Ako sa zaregistrujete na našej stránke:

  • Pre Vašu registráciu stačí ak kliknete v hornom pravom rohu Registrácia na internetovej stránke www.brahamamarket.sk
  • Aby Vaša registrácia prebehla úspešne, prosíme Vás o pravdivé a dôsledné vyplnenie registračného formulára.
  • Položky označené hviezdičkou sú povinné.
  • Pri vypĺňaní formulára používajte diakritiku.
  • Potvrdením správne vyplneného registračného formulára Vám automaticky náš systém vygeneruje a zašle na Vašu kontaktnú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári, aktivačný email, ktorý po odkliknutí následného linku si overíte svoj účet a následne Vás bude kontaktovať obchodné oddelenie. Po podpise zmluvy Vám bude odomknutý účet a budete môcť nakupovať na našom eshope.
  • Vaše prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte.
  • Uistite sa, že údaje, ktoré ste uviedli na našom registračnom formulári sú správne. Môžete si ich skontrolovať a opraviť po prihlásení v pravom hornom rohu „Môj účet“.

Registrovať sa môžete aj tu: http://brahamamarket.sk/sk/registracia

Čo robiť keď ste zabudli svoje prihlasovacie údaje?

V prípade, že ste sa už zaregistrovali v systéme BrahamaMarket.sk, ale zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje, tak na stránke www.brahamamarket.sk v časti „PRIHLÁSENIE“ si zvoľte možnosť „ZABUDOL SOM HESLO“ a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Náš systém Vám automaticky zašle na Vašu e-mailovú adresu Vaše prihlasovacie meno a nové heslo.

Link na zabudnuté heslo: http://brahamamarket.sk/sk/zabudol-som-heslo

V prípade nejasností neváhajte a kontaktujte nás:
Email: eshop@brahama.sk

Vyhľadávanie a nákup produktov na našej stránke

  • Na vyhľadávanie produktu môžete použiť funkciu „VYHĽADÁVANIE...“ na našej internetovej stránke.
  • Zadajte názov produktu, alebo produktový kód, ktorý si chcete nakúpiť, do políčka „VYHĽADÁVANIE...“.
  • Produkty môžete vyhľadávať aj postupným filtrovaním cez strom kategórii, ktorý je zobrazený na ľavej strane internetovej stránky, alebo cez piktogramy v úvode stránky www.brahamamarket.sk. .
  • Nakupovať môžete všetky produkty, Produkty s označením "OVERIŤ DOSTUPNOSŤ" a "NA DOPYT" si môžete pridať do Vašeho nákupného košíka avšak informacie o dostupnosti a dodaní Vás bude kontaktovať pracovník Brahama Market.
  • Produkty s označením "NA DOPYT" na tieto produkty môže byť  dodacia lehota  viac ako 5 pracovných dní spravidla 14 dní a viac.
  • Produkty s označením "OVERIŤ DOSTUPNOSŤ" tieto produkty štandardne držíme skladom, ale momentálne je vypredaný, dodacia doba štandardne 3-4 dni maximálne vo výnimočných prípadoch aj do niekoľkých dní.
  • Produkty s označením "VLOŽIŤ DO KOŠÍKA" tento tovar máme skladom a vieme ho ihneď expedovať.
  • Ak ste našli produkt, ktorý si chcete zakúpiť, tak pomocou tlačidla "VLOŽIŤ DO KOŠÍKA". Opakujte tento krok pokiaľ nemáte v košíku všetky produkty, ktoré si chcete objednať.

Objednávanie produktov

1. KROK:  Nákupný košík – súhrn položiek

  • Ak ste si vybrali produkty, ktoré si chcete zakúpiť, kliknite na „NÁKUPNÝ KOŠÍK“ , ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu na stránke www.brahamamarket.sk.
  • V tomto kroku objednávania je zobrazený kompletný zoznam produktov, ktoré ste si vložili do košíka, ich ceny, počet kusov a celková hodnota Vašej objednávky.
  • Obsah Vašej objednávky si viete v tomto kroku flexibilne upraviť – viete si upravovať množstvá jednotlivých produktov, prípadne sa vrátiť späť k výberu produktov, alebo priamo vložiť produkt do košíka (ak poznáte kód produktu, ktorý si chcete objednať), taktiež môžete zmazať konkrétny produkt a následne sa vrátiť k objednávaniu produktov.
  • Ak je Váš zoznam produktov, ktorý si chcete objednať úplný a súhlasíte s jeho obsahom vyberiete si či sa chcete prihlásiť (ak už máte u nás vytvorený účet a nieste prihlasený), ak ste už prihlasený tak kliknete na tlačidlo „POKRAČOVAŤ“

2. KROK: Spôsob doručenia a platby

  • Platba a doručenie budú riešené individuálne: Pracovník Brahama Marketu, Vás bude kontaktovať, a dohodne s Vami spôsob doručenia, platby a dobu dodania ak sa v objednávke nachádza aj tovar, ktorý je na dopyt prípadne overiť dostupnosť.

3. KROK: Pokračujte k potvrdeniu objednávky:

Nákup ak som registrovaný: V tomto kroku objednávania sa môžete prihlásiť (ak ešte nie ste prihlásený do nášho systému, ale máte už vytvorenú registráciu v našom systéme). Po prihlásení si vyberiete spôsob doručenia a platby, po stlačení tlačidla „POKRAČOVAŤ“ sa Vám načítajú kontaktné údaje automaticky do políčok. Skontrolujte si Vaše údaje. Ak sú Vaše údaje správne a želáte si objednať ešte dodatočné produkty, tak po kliknutí na sortimentové menu v ľavej časti stránky www.brahamamarket.sk si môžete ďalej vyberať produkty, ak si ale želáte dokončiť objednávku tak stlačte tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ ktoré je uvedené v dolnej časti stránky.

Vybavenie vašej objednávky:

  • Po odoslaní Vašej objednávky do nášho systému stlačením tlačidla „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ automaticky náš systém pridelí Vašej objednávke číslo, ktoré Vám automaticky zašle na Váš kontaktný e-mail spolu s informáciou, ktorý potvrdzuje prijatie Vašej objednávky v našom systéme (Krok 1 z 3). Tento krok neznamená, že objednávka bola spracovaná a potvrdená !
  • O spracovaní Vašej objednávky Vás budeme informovať zasielaním e-mailovej správy na Váš kontaktný e-mail po overení dostupnosti produktu a preverení všetkých potrebných náležitostí k vybaveniu objednávky (Krok 2 z 3). V tomto kroku Vás kontaktuje pracovník Brahama Market a informuje Vás o termíne a čase kedy bude objednávka pripravená k vyzdvihnutiu + spôsob platby, je potrebné tieto časy dodržiavať. V prípade omeškania tovaru budete informovaný e-mailom alebo telefonicky.
  • Pokiaľ sa tovar už nachádza na našej predajni a objednávka je pripravená k vyzdvihnutiu, tak Vás o tom informujeme zaslaním e-mailovej správy na Váš kontaktný e-mail (Krok 3 z 3). Upozorňujeme, že v prípade úhrady platbou na účet vopred to neznamená, že už prebehla aj úhrada na náš účet. O úspešnom priebehu platby ste informovaný v e-maily o expedovaní vašej objednávky zaslanou na Váš e-mail.

Otázky, ktoré sa nás často pýtate

Ako zistím dostupnosť produktov ešte pred odoslaním objednávky ?

Tak že nám zašlete e-mail na eshop@brahama.sk do ktoreho uvediete meno a otázku, prípadne kontaktujete priamo našu predajnu alebo niektoreho z našich pracovníkov Brahama Marketu. Telefonický a emailový kontakt najdete v sekcii „Kontakty – na ľudí“

Akým spôsobom môžem získať ďalšie informácie o produkte ?

Dodatočné informácie o produkte môžete získať od e-shop administrátora odoslaním e-mailu na eshop@brahama.sk svoj e-mail a informácie ktoré sa potrebujete dozvedieť.

Ako zistím že moja objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu ?

Pracovník Brahama Market Vám zašle e-mail, že Vaša objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu na predajni.

Ako dlho trvá doprava cez prepravnú spoločnosť v rámci Slovenskej republiky ?

Prepravná spoločnosť garantuje dodanie tovaru do 24 - 48 hodín. Cez víkend a sviatky dopravná spoločnosť tovar nedoručuje. Čas doručenia sa pohybuje v čase od 08:00 do 17:00. Preto odporúčame, aby ste si adresu doručenia zvolili na miesto, kde sa v tomto čase budete nachádzať.

Ako zistím ktorý tovar je v akcii, výpredaji ?

- doplnit...

Ako získam svoje logovacie údaje pokiaľ ich nemám a som už registrovaný ?

V prípade, že ste sa už zaregistrovali v systéme BrahamaMarket.sk, ale zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje, na stránke wwww.brahamamarket.sk v časti „PRIHLÁSENIE“ si zvoľte možnosť „ZABUDOL SOM HESLO“ a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Náš systém Vám automaticky zašle nové heslo.

Ako si viem objednať tovar ktorý nemáme v ponuke ?

Vzhľadom na širokú ponuku rôznych výrobcov sa občas vyskytne produkt, ktorý nemáme v ponuke a pritom je na trhu dostupný. Ak máte záujem o produkt, ktorý momentálne nemáme v ponuke, stačí ak napíšte e-mail na eshop@brahama.sk. Uvítame čo najpresnejšie informácie o produkte (odkaz na stránku výrobcu alebo konkurenčnú ponuku) a kontakt na Vás, aby sme Vás vedeli čim skôr informovať.

Storno objednávky zo strany spoločnosti TOMKAT s.r.o.

Spoločnosť TOMKAT s.r.o. si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v prípade ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, alebo sa tovar sa nevyrába, alebo sa tovar už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa tovaru a tieto zmeny neboli predávajúcemu známe v deň realizácie objednávky spotrebiteľom. V prípade, že nastane niektorá z uvedených situácií, spoločnosť TOMKAT s.r.o. bude bezodkladne kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ už cenu z objednávky zaplatil a nedôjde k dohode medzi spoločnosťou TOMKAT s.r.o a spotrebiteľom o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, spoločnosť TOMKAT s.r.o. sa zaväzuje vrátiť spotrebiteľovi do 14 pracovných dní od záväzného odstúpenia spotrebiteľa od objednávky na účet spotrebiteľa alebo adresu spotrebiteľa cenu zaplatenú za tovar.

Newsletter

Nezmeškajte naše akciové ponuky

Kontakty

Záhradná 33, 080 01 Prešov

Sumár nákupný košík

Súhrn položiek

V košíku zatiaľ nie sú vložené žiadne produkty.