Sortiment
Pre firmy
Ako sa zaregistrujete na našej stránke:
- Pre Vašu registráciu stačí ak kliknete v hornom pravom rohu Registrácia na internetovej stránke www.brahamamarket.sk
- Aby Vaša registrácia prebehla úspešne, prosíme Vás o pravdivé a dôsledné vyplnenie registračného formulára.
- Položky označené hviezdičkou sú povinné.
- Pri vypĺňaní formulára používajte diakritiku.
- Potvrdením správne vyplneného registračného formulára Vám automaticky náš systém vygeneruje a zašle na Vašu kontaktnú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári, aktivačný email, ktorý po odkliknutí následného linku si overíte svoj účet a následne Vás bude kontaktovať obchodné oddelenie. Po podpise zmluvy Vám bude odomknutý účet a budete môcť nakupovať na našom eshope.
- Vaše prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte.
- Uistite sa, že údaje, ktoré ste uviedli na našom registračnom formulári sú správne. Môžete si ich skontrolovať a opraviť po prihlásení v pravom hornom rohu „Môj účet“.
Registrovať sa môžete aj tu: http://brahamamarket.sk/sk/registracia
Čo robiť keď ste zabudli svoje prihlasovacie údaje?
V prípade, že ste sa už zaregistrovali v systéme BrahamaMarket.sk, ale zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje, tak na stránke www.brahamamarket.sk v časti „PRIHLÁSENIE“ si zvoľte možnosť „ZABUDOL SOM HESLO“ a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Náš systém Vám automaticky zašle na Vašu e-mailovú adresu Vaše prihlasovacie meno a nové heslo.
Link na zabudnuté heslo: http://brahamamarket.sk/sk/zabudol-som-heslo
V prípade nejasností neváhajte a kontaktujte nás:
Email: eshop@brahama.sk
Vyhľadávanie a nákup produktov na našej stránke
- Na vyhľadávanie produktu môžete použiť funkciu „VYHĽADÁVANIE...“ na našej internetovej stránke.
- Zadajte názov produktu, alebo produktový kód, ktorý si chcete nakúpiť, do políčka „VYHĽADÁVANIE...“.
- Produkty môžete vyhľadávať aj postupným filtrovaním cez strom kategórii, ktorý je zobrazený na ľavej strane internetovej stránky, alebo cez piktogramy v úvode stránky www.brahamamarket.sk. .
- Nakupovať môžete všetky produkty, Produkty s označením "OVERIŤ DOSTUPNOSŤ" a "NA DOPYT" si môžete pridať do Vašeho nákupného košíka avšak informacie o dostupnosti a dodaní Vás bude kontaktovať pracovník Brahama Market.
- Produkty s označením "NA DOPYT" na tieto produkty môže byť dodacia lehota viac ako 5 pracovných dní spravidla 14 dní a viac.
- Produkty s označením "OVERIŤ DOSTUPNOSŤ" tieto produkty štandardne držíme skladom, ale momentálne je vypredaný, dodacia doba štandardne 3-4 dni maximálne vo výnimočných prípadoch aj do niekoľkých dní.
- Produkty s označením "VLOŽIŤ DO KOŠÍKA" tento tovar máme skladom a vieme ho ihneď expedovať.
- Ak ste našli produkt, ktorý si chcete zakúpiť, tak pomocou tlačidla "VLOŽIŤ DO KOŠÍKA". Opakujte tento krok pokiaľ nemáte v košíku všetky produkty, ktoré si chcete objednať.
Objednávanie produktov
1. KROK: Nákupný košík – súhrn položiek
- Ak ste si vybrali produkty, ktoré si chcete zakúpiť, kliknite na „NÁKUPNÝ KOŠÍK“ , ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu na stránke www.brahamamarket.sk.
- V tomto kroku objednávania je zobrazený kompletný zoznam produktov, ktoré ste si vložili do košíka, ich ceny, počet kusov a celková hodnota Vašej objednávky.
- Obsah Vašej objednávky si viete v tomto kroku flexibilne upraviť – viete si upravovať množstvá jednotlivých produktov, prípadne sa vrátiť späť k výberu produktov, alebo priamo vložiť produkt do košíka (ak poznáte kód produktu, ktorý si chcete objednať), taktiež môžete zmazať konkrétny produkt a následne sa vrátiť k objednávaniu produktov.
- Ak je Váš zoznam produktov, ktorý si chcete objednať úplný a súhlasíte s jeho obsahom vyberiete si či sa chcete prihlásiť (ak už máte u nás vytvorený účet a nieste prihlasený), ak ste už prihlasený tak kliknete na tlačidlo „POKRAČOVAŤ“
2. KROK: Spôsob doručenia a platby
-
Platba a doručenie budú riešené individuálne: Pracovník Brahama Marketu, Vás bude kontaktovať, a dohodne s Vami spôsob doručenia, platby a dobu dodania ak sa v objednávke nachádza aj tovar, ktorý je na dopyt prípadne overiť dostupnosť.
3. KROK: Pokračujte k potvrdeniu objednávky:
Nákup ak som registrovaný: V tomto kroku objednávania sa môžete prihlásiť (ak ešte nie ste prihlásený do nášho systému, ale máte už vytvorenú registráciu v našom systéme). Po prihlásení si vyberiete spôsob doručenia a platby, po stlačení tlačidla „POKRAČOVAŤ“ sa Vám načítajú kontaktné údaje automaticky do políčok. Skontrolujte si Vaše údaje. Ak sú Vaše údaje správne a želáte si objednať ešte dodatočné produkty, tak po kliknutí na sortimentové menu v ľavej časti stránky www.brahamamarket.sk si môžete ďalej vyberať produkty, ak si ale želáte dokončiť objednávku tak stlačte tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ ktoré je uvedené v dolnej časti stránky.
Vybavenie vašej objednávky:
- Po odoslaní Vašej objednávky do nášho systému stlačením tlačidla „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ automaticky náš systém pridelí Vašej objednávke číslo, ktoré Vám automaticky zašle na Váš kontaktný e-mail spolu s informáciou, ktorý potvrdzuje prijatie Vašej objednávky v našom systéme (Krok 1 z 3). Tento krok neznamená, že objednávka bola spracovaná a potvrdená !
- O spracovaní Vašej objednávky Vás budeme informovať zasielaním e-mailovej správy na Váš kontaktný e-mail po overení dostupnosti produktu a preverení všetkých potrebných náležitostí k vybaveniu objednávky (Krok 2 z 3). V tomto kroku Vás kontaktuje pracovník Brahama Market a informuje Vás o termíne a čase kedy bude objednávka pripravená k vyzdvihnutiu + spôsob platby, je potrebné tieto časy dodržiavať. V prípade omeškania tovaru budete informovaný e-mailom alebo telefonicky.
- Pokiaľ sa tovar už nachádza na našej predajni a objednávka je pripravená k vyzdvihnutiu, tak Vás o tom informujeme zaslaním e-mailovej správy na Váš kontaktný e-mail (Krok 3 z 3). Upozorňujeme, že v prípade úhrady platbou na účet vopred to neznamená, že už prebehla aj úhrada na náš účet. O úspešnom priebehu platby ste informovaný v e-maily o expedovaní vašej objednávky zaslanou na Váš e-mail.
Otázky, ktoré sa nás často pýtate
Ako zistím dostupnosť produktov ešte pred odoslaním objednávky ?
Tak že nám zašlete e-mail na eshop@brahama.sk do ktoreho uvediete meno a otázku, prípadne kontaktujete priamo našu predajnu alebo niektoreho z našich pracovníkov Brahama Marketu. Telefonický a emailový kontakt najdete v sekcii „Kontakty – na ľudí“
Akým spôsobom môžem získať ďalšie informácie o produkte ?
Dodatočné informácie o produkte môžete získať od e-shop administrátora odoslaním e-mailu na eshop@brahama.sk svoj e-mail a informácie ktoré sa potrebujete dozvedieť.
Ako zistím že moja objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu ?
Pracovník Brahama Market Vám zašle e-mail, že Vaša objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu na predajni.
Ako dlho trvá doprava cez prepravnú spoločnosť v rámci Slovenskej republiky ?
Prepravná spoločnosť garantuje dodanie tovaru do 24 - 48 hodín. Cez víkend a sviatky dopravná spoločnosť tovar nedoručuje. Čas doručenia sa pohybuje v čase od 08:00 do 17:00. Preto odporúčame, aby ste si adresu doručenia zvolili na miesto, kde sa v tomto čase budete nachádzať.
Ako zistím ktorý tovar je v akcii, výpredaji ?
- doplnit...
Ako získam svoje logovacie údaje pokiaľ ich nemám a som už registrovaný ?
V prípade, že ste sa už zaregistrovali v systéme BrahamaMarket.sk, ale zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje, na stránke wwww.brahamamarket.sk v časti „PRIHLÁSENIE“ si zvoľte možnosť „ZABUDOL SOM HESLO“ a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Náš systém Vám automaticky zašle nové heslo.
Ako si viem objednať tovar ktorý nemáme v ponuke ?
Vzhľadom na širokú ponuku rôznych výrobcov sa občas vyskytne produkt, ktorý nemáme v ponuke a pritom je na trhu dostupný. Ak máte záujem o produkt, ktorý momentálne nemáme v ponuke, stačí ak napíšte e-mail na eshop@brahama.sk. Uvítame čo najpresnejšie informácie o produkte (odkaz na stránku výrobcu alebo konkurenčnú ponuku) a kontakt na Vás, aby sme Vás vedeli čim skôr informovať.
Storno objednávky zo strany spoločnosti TOMKAT s.r.o.
Spoločnosť TOMKAT s.r.o. si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v prípade ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, alebo sa tovar sa nevyrába, alebo sa tovar už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa tovaru a tieto zmeny neboli predávajúcemu známe v deň realizácie objednávky spotrebiteľom. V prípade, že nastane niektorá z uvedených situácií, spoločnosť TOMKAT s.r.o. bude bezodkladne kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ už cenu z objednávky zaplatil a nedôjde k dohode medzi spoločnosťou TOMKAT s.r.o a spotrebiteľom o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, spoločnosť TOMKAT s.r.o. sa zaväzuje vrátiť spotrebiteľovi do 14 pracovných dní od záväzného odstúpenia spotrebiteľa od objednávky na účet spotrebiteľa alebo adresu spotrebiteľa cenu zaplatenú za tovar.